wtorek, 27 września 2016

75

Wczorajszy wieczór obfitował w zakończenia. Słuchałam audycji p. Ani Gacek - Aksamit, poświęconej Tomaszowi Beksińskiemu, a potem jego audycji, archiwalnej, ostatniej niestety... Siedziałam jak przykuta do 2 w nocy (skutki odczuwalne!). Dzięki temu jednak udało mi się dokończyć 2 bransoletki, które łypały na mnie z pudełka i machnęłam jeszcze jedną, żeby tej dwójce smutno nie było:)
Oto pierwsza








Inspiracją do takiego układu koralików była praca TrendSetter - Kathy Simonds - opublikowana na stronie fb Starman Beads (klik)
Ja zamiast koralików typu brick użyłam rulla. Zdobienia też są inne, gdyż wolałam taki "surowy", prosty środek, a bardziej zaznaczone brzegi. Oczywiście wszystko jest kwestią gustu:).

3 komentarze:

  1. Twoja wersja zdecydowanie lepsza, kolorystycznie również.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz się zdublował. PS. przegapiłam tę audycję Beksińskiego, bo nie wiedziałam, kiedy jest emisja : (

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń